1.გამეორება
2.ყველა მოსწავლის საჭიროების გათვალისწინება
პროექტის გეგმაზე მუშაობა
მეშვიდე დღე დავიწყეთ გამეორებით,გავიმეორეთ მოსწავლის პროექტის შეფასების რუბრიკები,ასევე, როგორ უნდა ჩამოვტვირთოთ სხვადასხვა რუბრიკის ნიმუში,
გამეორების შემდეგ გავიხსენეთ გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის ფორმები,რომელთა გათვალისწინებაც აუცილებელია ჩვენ მიერ შემუშავებული პროექტის გეგმის შედგენისას.
როგორც უკვე აღვნიშნე,მოსწავლეთა ინდივიდუალური საჭიროებების განსაზღვრა მნიშვნელოვანია პროექტის დასაწყისშივე,იმისათვის,რომ პროექტი სახალისო,საინტერესო და შედეგისმომცემი იყოს მონაწილე მოსწავლეებისათვის.
მას შემდეგ,რაც თვალი გადავავლეთ გარდნერის ინტელექტის ფორმებს,დავიწყე ჩემი პროექტის მონაწილეთათვის ინდივიდუალური დავალებების შერჩევა.word-ის ფაილში ჩამოვწერე სწორედ ის საჭიროებები,რომლებიც ჩემი მოსწავლეების ინტელექტს შეესაბამება,რისი შესრულებაც მათთვის შესაძლებელი იქნება.გამოვყავი რამდენიმე ინტელექტის მქონე მოსწავლე:ინტერპერსონალური,მუსიკალური,ლინგვისტური.შემდეგ ეს ინდივიდუალური განსხვავებები,ჩემ მიერ დაწერილი,გადავიტანე პროექტის გეგმაში.
ტრენინგის ბოლოს, დავალება,რომელიც გვქონდა შესასრულებელი,სასწავლო გეგმა,შევიტანე პროექტის გეგმაში.
საინტერესო იყო დღევანდელი ტრენინგიც,ბევრი ახალი რამ ვისწავლე.
No comments:
Post a Comment