Sunday, September 13, 2015

ტრენინგის მეექვსე დღე

    მეექვსე დღეს გავეცანით შემდეგ საკითხებს:


  1. გამეორება
  2. მოსწავლის პრეზენტაცია
  3. მოსწავლეთა პროექტების შეფასება-რუბრიკები
  4. პროექტის გეგმების გადახედვა და საკუთარი პროექტის გეგმის შემუშავება 
     დავიწყეთ გამეორებით,მოსწავლის პრეზენტაცია გავიმეორეთ power-point-ში.
     გავიარეთ მოდული 4.სასწავლო ნიმუშების შექმნა,მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ნიმუშის შეფასება,შევქმენით მოსწავლის პოზიციიდან დანახული სავარაუდო ნაშრომი,რომელიც შემდეგ შევაფასეთ.
     მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის დაგეგმვისას უნდა გავითვალისწინოთ რომელი სტანდარტები და მიზნები,მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები,მაღალი   სააზროვნო დონისა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები გვსურს,რომ ავსახოთ ნიმუშში.
    ყოველივე ეს დამეხმარება გაკვეთილის სწორად დაგეგმვაში,რათა ჩემ მიერ შერჩეული აქტივობები შესაბამისობაში იყოს სტანდარტთან და მიზნებთან.
    ვისწავლეთ მოსწავლის ნიმუშის ჩამოტვირთვა:ვნახავთ ნებისმიერ zip-ს,სადაც არის 3,4, ან 5 საქაღალდე.მე-5-ს აწერია image.შევალთ studentssample-ში,სადაც ვნახავთ მოსწავლის პრეზენტაციის ნიმუშებს.Asesments არის შეფასებების საქაღალდე.
    მოსწავლის პრეზენტაცია შედგება შემდეგი ნაწილებისაგან:
    1)თავფურცელი
    2)პრობლემა
    3)მიზანი
    4)პროექტის მიმდინარეობა
    5)შედეგი(დასკვნა)
    6)პრობლემის გადაჭრის გზა
    7)ბიბლიოგრაფია
    ჩვენ შევქმენით მოსწავლის პრეზენტაცია,რომელიც გამომდინარეობდა ჩვენი პროექტიდან.ვისწავლეთ 6 პიქტოგრამის გამოყენება.
    1)ცხრილის ჩასმა
    2)დიაგრამა
    3)კავშირები
    4)სურათები
    5)კლიპარტი
    6)ვიდეო
და მათი გამოყენება საჭიროებისამებრ,
    დღევანდელი დღეც საინტერესო იყო და მომავალ ტრენინგზე უფრო მეტ სიახლეს ველოდები.იმედია,ჩვენი მიზანი მალე შედეგის მომტანი იქნება.

No comments:

Post a Comment